Friday 8 January 2010

GEN-1 KKM??? MELETUS

1.Assalamualaikum saya ucapkan kepada seluruh mahasiswa UTM dan masih belum terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Tahun Baru..

2.Pertama dan selama-lamanya,marilah sama kita melafazkan rasa syukur kepada ALlah atas segala nikmat yang tidak pernah putus walaupun sedetik kepada kita..Sama2lah kita menzahirkan rasa syukur dalam kehidupan seharian kita moga2 rahmat dan nikmat yang diberikan terus dapat kita kecapi bersama.

3.Sudah hampir sebulan berada di UTM,jujurnya saya merasakan masa begitu pantas memacu.Begitu banyak hal yang hendak direncanakan dan digerakkan oleh gen-1 sendiri tapi mungkin jalan masih belum terbuka seluasnya untuk melaksanakan rencana yang telah direncanakan.

4.Jesteru,saya memohon kepada semua ahli gen-1 supaya sama2 meerasakan satu tanggungjawab yang telah ALlah pikulkan kepada kita untuk kita sebarkan.Persoalannya???adakah kita bersedia @ xbersedia dengan tanggungjawab yang diberikan.Mungkin yang membaca entry ini boleh memberi komen dan insyaALlah,saya akan berkongsi satu lagi entry akan datang berkenaan persoalan yang saya berikan...

0 comments:

Post a Comment